.

Saturday, January 23, 2010

Tokey Topup

- Bismillah -

Aku rasa aku da sgt femes. Dalam masa 30 minit ada 11 orang minta nk beli topup RM10 setiap orang. Dan sape pulak yang bg nama 'Tokey Topup' kat aku nh (sudah dikenali begitu di kolej). Ceit. Kalau ye pun bg la nama 'Penjual topup yang berjaya' keee mcm sedap la sket kan. Tak pun 'usahawan topup yg laris'. ok dah dah stop.

Oh haaaa..dan aku nk bg anugerah kat beberapa orang.

1. ANUGERAH PENOPUP PALING SETIA
- Pak Guard (abg Firdaus) - gle weh tiap2 hari sampai 2/3 kali

2. ANUGERAH PENOPUP KE-100 (sejak aku mula jual topup)
- Zahrah

3. ANUGERAH PENOPUP KE-RM1000 (maksudnye die beli topup, dimana jumlah terkumpul topup yg aku jual dah mencecah RM1000 lah)
- Pak Guard (abg Firdaus) ...lagi

4. ANUGERAH PENOPUP DENGAN JUMLAH PALING BANYAK
- Azrin dengan jumlah RM50 sekali topup

5. ANUGERAH TOPUPKAN ORANG LAIN PALING BANYAK (maksudnye die kumpul no byk2 pastu bg kat aku suh topupkan)
- Ain KKK dengan jumlah no hp sebanyak 7 nombor, dengan RM10 untuk setiap nombor. (die ni kenal kat klinik kesihatan komuniti Bukit Kuda, Klang.Kerja sebagai pembantu ape ntah, skrg kat farmasi. Sgt baik orangnya)



- Alhamdulillah -

3 comments:

zhrh said...

wah. terharu la dapat anugerah. haha..

bisnes kawan2 kena lah tolong2, lgpn jihad ekonomi kan.. inshaAllah bisnes aku dimudahkan pulak.. :)

musaf said...

weh nak beli emasss!!!! ehehe. haha ni aku pun tak tahu nk ckp bisness tak, aku tak serius sgt pun ngehehe

zhrh said...

yeah. mari lah beli emas!! ring2 aku anytime~