.

Thursday, July 29, 2010

PENGUMUMAN untuk AHLI KELUARGA

- Bismillah -

Pekej telefon di rumah bonda telah di naik taraf. Pekej ini adalah kesinambungan dari pekej yang diambil sebelum ini, namun ia lebih menjimatkan dan cost effective.

Panggilan menggunakan talian tetap (fixed line) ke talian tetap Telekom mulai 22hb Julai 2010 adalah PERCUMA. Ulang suara P.E.R.C.U.M.A.!! Maksudnya jika anda ingin menghubungi sesiapa sahaja di Malaysia ini dari telefon talian tetap di rumah bonda, ke mana2 talian tetap milik Telekom juga, tiada apa2 charge akan dikenakan oleh pilak Telekom, walaupun anda membuat panggilan telefon selama sebulan, setahun atau sampai bila2 selagi mana pekej ini masih wujud.

Namun di ingatkan bahawasanya, panggilan dari panggilan tetap di rumah bonda ke mana2 talian mudah alih (nombor terlefon bimbit), termasuk celcom, maxis, digi, tunetalk dan lain2 masih dikenakan bayaran iaitu sebanyak 10 SEN untuk SEMINIT. Jadi jika anda berniat untuk menggunakannya, ingat2 lah bonda yg membayarnya. Peringatan untuk adik bongsu yang suka bergayut. Tolong kesian sikit kat mak okeh.

Selain itu sambungan jalur lebar internet telah dinaik taraf, 2x ganda lebih laju dari dulu. Ini adalah pekej yang sama. Pihak telekom juga telah menghadiahkan sebuah telefon tampa wayar secara percuma. Bill untuk talian juga telah dimansuhkan menjadi percuma. Total bayaran yang akan dikenakan setiap bulan adalah RM110.00, melainkan jika ada panggilan dibuat ke mana-mana talian mudah alih. Selamat menggunakan kenggunakan kemudahan2 ini.


- Alhamdulillah -

5 comments:

Nadirah Ahmad Azam said...

telefon tanpa wayar nyer mana?

musaf said...

ntah. nnt telekom hanta la kot

zaidrais said...

huh. pkai unifi dh tu...

musaf said...

UNIFI xde lagi kat Meru

zaidrais said...

owh..