.

Friday, July 23, 2010

Window 7 Professional FREE!

- Bismillah -

woooohh aku baru tahu. Ada selected UM students yg bernasib baik dapat byk software free. dan aku baru tahu so baru cek tadi dan yeaaaa aku pun dapat.


Dah la tenet UM skrg sgt laju. Da tayah g library nk download. Kat bilik je da dapat download speed sampai 3MB/s!!!!!!!!!! kawan2 aku sume mcm da tatau nk download ape da. Mcm atas ni aku download windows 7 tu 16Gb. Dalam masa 2 minit td da 2%. So maksudnye secara kasar lebih kurang 2.667Mb/s! Ni aku nk tekan publish post skrg baru beberapa minit je da 15%. Dulu kutuk2 UM tenet teruk gile ape sume. Haaaaa skrg amik ko. Aku sayang um (?). ni aku dwld je dulu. Lepas exam ni mmg all out lah. Byk dah mende nk buat nh. Lama dah tahan2 je.

______________________________________


Aku nk final nih. Opis buat hal pulak pasal yuran. Fuh nasib baik dapat settle. Tolong doakan aku berjaya utk exam kali ini dan yg akan datang. Amin. InsyaAllah


- Alhamdulillah -

No comments: