.

Tuesday, December 15, 2009

SKAmobile [MUSAF TOPUP]

- Bismillah -



1st skali nak gelak dulu hahahahaha.
Ok mcm mana aku terlibat ngan dunia ni pun aku tak pasti.
Tapi pape pun, nak bertahu kepada semua pengunjung dan pembaca blog ini, yg sesungguhnya untuk sesiapa yg memerlukan perkhidmatan top-up segera, boleh hubungi aku, xkesah la melalui apa, sms, mms, call, video call, email, ckp pakai mulat mahupun surat menyurat.

Buat masa ini hanya untuk
MAXIS
CELCOM
DIGI

Jadi bile korang perlu topup, walau dimana saja korang berada kat bumi Malaysia ini, 24 jam! (tp kalau aku tengah tido, dalam toilet, sembahyang dan yg sewaktu dengannya xboleh lah), maka hubungi lah aku. Xyah g kedai pun. Sms pun boleh. Sambil2 tgk cerita korea You Are Beutiful, atau tgh stadi Xpress Short Case atau tgh makan Nasi Lemak Andalas pun boleh. Apa yg aku akan buat ialah aku akan menghantar sms kod, ke no server syarikat ini, dan secara automatik anda akan mendapat sms yg mengatakan nilai kredit anda sudah bertambah. Tak susah dan mudah.

Ini adalah nilai yg anda boleh mohon.



Macam mana nak bayar? ANda boleh terus bayar ke akaun aku. Mudah je. Ada PC ada internet, ada online banking, klik je.

Maybank2U
162843011015

eng_0102mat@yahoo.co.uk

Dan sms aku detail masa korang transfer. Kalau membe2 yg boleh caye, xpe lah.. nnt jumpe bayar je la kan. Xnak bayar, itu akhirat punye cerita.


Dan untuk maklumat anda, syarikat SKAmobile ini milik Suria Kencana Amiruddin (SKA). Senior aku kat sekolah dulu. Kire tolong2 membe lah nih. Memandang kan kerja ni pun tak susah. Sambil baca blog perempuan beremosi tinggi dan minum sirap ais pun boleh buat. Hanta sms je. Siap! Dan keuntungan aku adalah dari nilai yg anda beli. Sebagai contoh untuk Celcom, aku akan mendapat 60sen untuk setiap RM10 yang aku jual.. Mcm tu lah. Mudah sgt kan. Dan anda boleh buat kerja yg sgt mudah ini sampai ke akhir hayat anda kalau anda nak.

________________________________


Disebalik tabir penglibatan aku dalam dunia ini. Topup aku sebulan kadang2 mencecah RM50. Dan serius sgt malas nak pegi kedai semata-mata nak pegi beli topup. Kalau kedai sebelah bilik xpe lah. Ni kene naik kereta. Tp kalau untuk aku seniri, nak taknak kene pegi jugaklah kan. Ni kejap lagi tiba2 aku tgh ada mood nak stadi, ada la pulak org ketuk bilik aku nak ajak teman beli topup memandangkan aku ada kenderaan. Membe kan. Xkan tak nak tolong. Jadi pk punye pk, aku pun register lah jadi penjual topup ini, syarikat juga milik kawan sendiri. SEnang dan mudah itu yg penting. Hah tayah dah g kedai, bole topup pakai hp seniri. Selain itu utk kawan2 yg suke memberi aku pahala. Kan still dapat pahala tu.

Oh mcm best? Nak jadi agen? juga boleh. Silalah hubungi aku.
eng_0102mat@yahoo.co.uk
0123133764 - maxis
no celcom hanya untuk menghubungi bonda tercinta dan utk siapa yg dah tahu lah

__________________________________

Kalau ada org nak topup, ini yg akan aku buat.





Dan aku akan hanta ke salah satu no ini..



Sbb aku pakai celcom unipax, so 1 sen lah untuk setiap kali aku topupkan orang. Kalau kata aku dapat 60sen untuk setiap RM10, kalau aku topupkan orang RM10 celcom, jumlah keuntungan aku 59sen lah. Mudah kan =D




- Alhamdulillah -


8 comments:

Nadirah Ahmad Azam said...

adk bradik ade diskaun x?

ataupun free?

musaf said...

takkkkkkkkkkkkkk

zmk said...

oh menarik nye.. cam nak join gak lah~

musaf said...

boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut =D

(nway coolkan dalam sehari 3 kali org mintak topup. Dalam setahun dah lebih 1000kali ehehe)

L said...

baru perasan ada nama blog ana -.-'

musaf said...

mmg lampi -.-'

Syahmi said...
This comment has been removed by the author.
Syahmi said...

menarik!!!

tapi mesti kene kua modal an...hehehe