.

Friday, December 25, 2009

arghhh

- Bismillah -

Kat kolej aku ada sorang abg pak guard yg sgt gatal dan suke mengambil kesempatan sebagai pak guard untuk jalan2 selalu kat blok perempuan. Dan kadang2 sgt annoying. Ok la selalu.

Rabu aku kene hujan. Bangun tidur Khamis dah kne coryza. Kenapa aku mcm vulnerable sgt nih.

Kepada Siti Maryam. Sory gamba mungkin lambat sikit. Baru siap asingkan dan pilih. Belum edit apa2 dan burn lagi. Minggu ini sedikit sibuk. 645 pagi da kene gerak ke klinik. Jalan sgt jam. Jadi kene geraka wal untuk sampai sebelum jam 8. Oh dan skrg tgh tak berapa sihat.

Kenapa bilik aku kat kolej tak dapat internet. Bilik kawan aku yg blok lain dapat!!! sgt stress begini. Aku cume bole main mafia wars seminggu sekali je la begini. Stresssssssssss!

Kenapa sampai kakak nurse kat Klinik Kesihatan Komuniti Bukit Kuada Klang pun tahu aku ada jual topup. Sgt jengkel -.-'

Macam biasa aku skrg musim bosan Tiap jumaat cuti bulan ini menyebabkan aku pun dah takde idea untuk entertain diri sendiri. Ape aku nak buat cuti 3 hari minggu ini dan minggu depan. Oh selain belajar.

Oh aku mcm skrg tgh mcm minat dengan psychiatric. Asik2 aku stadi topik itu. Kenapa dan mengapa?

Hidung tersumbat, asik rasa nak bersin tapi asik mcm tak jadi..argghhhh stresss. Dan sore throat. Sgt tak selesa dan tak sue. Juga  ada cecair yg keluar kejap2 dari lubang hidung kanan sahaja. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

- Alhamdulillah -


No comments: