.

Saturday, December 19, 2009

iyaaaaa..serius!

- Bismillah -

Kenapa nak main2 pulak?

______________________________________

Aku agak kecewa sbb aku ingat nak amik gamba hotel sunway dan pantulan nya pada permukaan pantai buatan dekat sunway Lagoon. Seryes sgt lawa sbb aku penah tgk gamba itu yg di tampal pada dinding sebelah escalator dalam Sunway Piramid. Tapi untuk malam rupanya kawasan itu ditutup.




Cool kan kalau kau orang bayar untuk RM20 tapi dapat RM30





 

Antara byk2 benda yg bergarak yg aku penah tangkap, aku rasa ini paling cool setakat ini, walaupun gamrbar itu mcm xperfect tp aku suke sbb benda alah tu baru nak naik jd gambar terhasil mcm bentuk skru.


 

 OK mula2 aku tak paham kenapa bukan perfect circle. Dan baru paham selepas kawan-aku-yg-nak-berubah-tapi-tetap-sama-itu kata, yg bende tempat duduk tu bergoyang. Ok da faham


 

Hasil kawan-aku-yg-nak-berubah-tapi-tetap-sama-itu. Ada kemajuan. Xlama lagi boleh join tangkap gambar untuk photojournal skali.



 


______________________________________


Esok ada kenduri jiran aku. Sepatutnya pergi tolong rewang tadi petang dan malam. Tp aku sampai rumah pun dah malam kemudian terus keluar untuk photo shoot. Jadi esk pagi mesti kene pergi tolong.

Esok malam pula, Tariq dan Rahim akan lepak bilik aku di kolej sbb jam 4 pagi hari ahad da nak bertolak ke Batu Pahat untuk shoot wedding errr...okaayy aku lupe lagi nama die (sorry aku mmg senang sgt lupa nama orang). Adakah ini kali pertama untuk amik gamba outdoor? Haha aku mcm sgt excited untuk beri arahan! Oh dan kali ini nak cube guna refelctor....buatan sendiri yg cukup murah je..


______________________________________


Kenapa manusia suka sangat dan cepat menilai orang lain dan membuat kesimpulan dengan terburu-buru? ANda yakin apa yg anda dengan. Anda yakin mendengar cerita satu pihak sahaja sudah memadai? anda yakin xperlukan cerota orang ketiga? Kalau begitulah tak perlulah ada peguam, hakim dan mahkamah. Manusia sgt hebat bila dianugerahi akal, tapi kadang2 nafsu dan sikap menyebabkan akal tidak dikepikan.


- Alhamdulillah -

No comments: