.

Saturday, March 28, 2009

Postmortem AGM ALIPH 09

- Bismillah -

Sambung cerita pagi tadi. Tunggu Rahim sgt lama. Patut sebelum jam 9 mesti da ade kat rumah aku. Tp skali hari ni hari org cine g kubur la pulak. Jadi jalan sgt jam. Sampai d tempat BBQ, tasik sek 4 shah alam dalam jam 10. Tapi yg lain2 sgt lambat dtg. Jam 11 baru ramai dtg. Postmortem mula. Aku ngan Tariq sibuk memasak. Kire ayam n daging tu mmg air tangan aku 100%. Postmortem habis pastu makan. Mcm biasa ada lebih tp xde la byk sgt. Nasi goreng pula sgt pedas dan aku jenis xmakan pedas. xtahan T_T. yg agar2 boleh tahan tp mcm sgt keras. Kasi chan la beginner, haha~. Terimakasih kepada yg datang dan yg membantu. Paling tak terhingga kepada tuan pengarah, Rahim. Mekasih~

xde gamba sbb x amik gamba.


- Alhamdulillah -

2 comments:

[me] said...

adoi.
ade org tu kalo bab komplen ni mmg hebat.sukeee sgt.haha.

musaf said...

saya hanya tahu berkata yg benar =p