.

Sunday, March 22, 2009

Kak Kausar~ selamat!

- Bismillah -

Orang dulu2 kata, bunga bukan sekuntum. Hahaha~

Jumaat lepas, balik sahaja dari Kuala Lipis, petang tu aku dan rumate g upacara akad nikah kak kausar. Walaupun rumate aku xde kaitan, kitorang ada tujuan sama. Nk makan percuma. Walaupun majlis tu sume family die je n ktrg mcm menyemak, xpe la. Makan punye pasal.

Tahniah buat kak kausar. Malam tu aku ngan suhaib ronda2 shah alam (sbenanye sesat) naik Lancer itam suhaib. Lancer, menambahkn lagi aku punyai matlamat untuk blaja rerajin dan lepas medic dengan warna-warna yg berterbangan. Oo ye..ade denga cite td, kawan kata mulai 2010, gaji basic HO sudah bertambah ke RM6000. Itu blm campur alaun2, on call etc. Wuuu~ ishkk..niatkan kerana Allah Taala.

kemudian g pasal signboard sekitar shah alam. kemudian g usya dewan. Sgt terkejut sbb dewan langsung xsiap lg, sedangkan waktu ketika itu hampir jam 1pagi d hari kejadian. Esoknya datang jam 1030, pun masih belum siap sebelumnye. Uisshh..ok ke nih. Tp pekerja2 yg aku rasa xtido malam tu berjaya siapkan jugak on time. Pada hari yg sama juga, aku, aem, tariq, n org tua naim dan juga budak kecik kamal bertugas jadi Penjaga Tempat Parking. Tugas kami adalah menjaga lalu lintas dan memastikan kereta pengantin ada tempat parking. Papepun aku sgt puas hati ngan makanan die, puding caramel n udang yg sedap. Aku suh sulafa' bungkus kn tp die xbg.

________________________________

Esok bermula la sesi aku bertungkus lumus semula. SURGERY. Posting lepas aku bersungguh2 masa tinggal 2 minggu je, itu pun aku sudah nampak sedikit hasil. Kali ni kne mula dari mula. Mmg xleh rilek2 da nih. Tgh pulak aku skang xde mood nk men game, mmg kne sgt la. Stadi2. Lancer ke...Civic 2.0, eh..ke nk BM tros..haha. Haish!! suhaib nih, merosakkan aku!

Papepun semoga aku rajin2 selalu dan xterlalu lalai. AMin~


- Alhamdulillah -

6 comments:

Anonymous said...

thanks musaf..ye,bunga bukan sekuntum;p

kakkausar

musaf said...

haishh!!! haha~

Anonymous said...

ahahhaha...kak kausar, sian musaf keciwa.. lolsss!

chanteknyeeeeeee BAJU pengantin!!!! :D

musaf said...

oiii!! manede~

Kak Cik said...

aitttt musaf???

tak ngaku??


kikikiki....

musaf said...

SULAFA!! grr~