.

Saturday, October 16, 2010

Sabtu

- Bismillah -

Berehat sebentar.
*huarrghhhhhh!!!!*
(menggeliat)


Sebelum


Selepas


Aku photographer, bukan photoshopographer. Jadi aku masih mementingkan shoot more and edit less. Tapi bukan lah maksudnye xboleh nk edit langsung. Editing kadang2 perlu dilakukan untuk menghasilkan gambar yg lebih menarik. Namun cara mengambil gambar yg betul dan best lebih penting dan diutamakan, barulah bile nk edit sket2 pun makin best. Apa2pun aku lebih mementing kan composition gambar, baru lah nk edit atau main tone ke ape. Kalau compo dah xbest, biasa aku delete je gambar itu.


 Sebelum


 Selepas


ok. utk gamba outdoor aku mmg seryes tak pandai nk edit bubuh ROL etc. Tone yg aku main2 tak penah nk kene. Jauh lagi nk keja chot cengginih. Haih!



ok sambung stadi
@_@


- Alhamdulillah -

No comments: