.

Thursday, October 14, 2010

Khamis

- Bismillah -

Pagi tadi wadround kne marah lagi -.-'. Yelah 2 orang kene cover satu wad. Mmg aku dan kawan aku tak habis la. Tapi kemudian ber-wadround dengan gembira bila doc tgk kami sgt produktif =D.

Ptg tadi aku ke kawasan kompleks perdana siswa n parking sebelah dewan exam UM. Dengan harapan nk usya la kedai2 junior. UM ni konon2 nye ada mcm buat hari usahawan la, kali ni semua 1st year, dari pelbagai bidang or kolej kene bukak gerai selama 3 hari, dan hari ini hari last. Waktu perniagaan adalah 830 pagi hingga 530 petang. Tapi aku g kol 4, kedai bersih. Tade satu barang mahupun satu orang. Nampak sgt takde customer jd semacam bankrup dan kene tutup awal.


Budak bawah ini malu2 nk lompat. Jadi gambar sebenar seperti idea yg aku nak tak jadi sgt. Ini sahaja lah yg terbaik. Aku cube bermain dengan tones. Tapi sgt susah utk dapat tones yg kene dengan susana seperti gambar bawah ini.






- Alhamdulillah -

2 comments:

Nadirah Ahmad Azam said...

sape ntah budak ni.

musaf said...

budak yg lompat pun tak reti. ish ish ish