.

Wednesday, October 13, 2010

Rabu

- Bismillah -

Hari ini lebih baik dari semalam. Yeaay~

Tapi pagi td aku  kene marah sbb lambat pegi wad T_T. Lepas tu ada presentation, aku salah sorang yg kne present. Hari tu kawan se-present aku kata slide sume da ada, tinggal present je. Jadi aku xbuat slide lah. Skali rupenye sume presenter kne buat slide seniri. Jadi aku berlari pulang ke bilik dan copy paste slide orang dan berlari semula ke tingkat 10 hospital. Kene marah lagi sbb 'tertinggal slide' (Hakeem tolong backup). Ada 4 orang kne present sebenarnye tp sorang tak datang. Maka Hakeem minta aku tolong present kan mamat yg tak dapat tu punye skali. Jadi aku present la aku punye laju2. Tapi skali hbs aku present Doc terus keluar, klinik da byk kali call die. Yeayyy.

Sekarang lepas asar, aku duk depan pc je, edit gamba yg berlambak. Cukup la last 2 weeks dah terbakar petang2 dan kadang2 pagi sbb main lawn ball.

Sepetang sampai maghrib dapat la siapkan around 20 gambar. So skrg mcm baru 5% je kot siap haha. Aku buat terlampau rileks.


Malam ini aku nk cube hbs kan Peads. Sesiapapun jgn kalau aku ok.


- Alhamdulillah -

No comments: