.

Wednesday, June 01, 2011

Kakak Rahim K punye Wed

- Bismillah -

So last week encik Rahim K minta tolong aku buat bunting untuk kakaknya yg bernama SIti Fatimah yg akan berkahwin pada 5hb ini. Mcm biasa 5hb Jun mesti cuti. Mestilah dah besday aku hagagga.

Ok lari topik. So ini lah bunting nyer~




Memandangkan aku dah selalu gune photoshop, jadi aku try je lah buat pakai photoshop. Kalau tak design2 punye kerja ini dulu aku pakai illustrator. Tapi sbb ni melibatkan gambar, so aku fikir gune photoshop je lah. Kalau tidak biasa aku gune photoshop utk edit cut gambar dan kemudian gune Illustrator utk design. Tp sbb rasa mcm makin expert gune PS, so PS je lah buat semua.

Oh dan nikahnya ptg ke malam aku da lupe, pada hari sabtu (4hb Jun). Aku igt saje nk pegi practice shoot. Bukan job tp saje2. 

Ahadnya kenduri, mmg aku igt nk tolong2 amik gamba, tp aku datang lambat sket kot. Sbb tgh hari tu ada kenduri kahwin kawan pasum-medic dulu di CHeras. Kemudian dalam jam 130 atau 2 baru ke rumah encik Rahim K, dan makan2 lagi dan mungkin boleh buat oirdoor sket ke kalau rajin lps tu. Tatau la tgk cane.

- Alhamdulillah -

No comments: