.

Thursday, June 09, 2011

Storm Chasers

- Bimillah -



Macam biasa, aku mmg minat cerita2 dari Discovery Channel atau National Geographic. Ceritanya mengenai beberapa kumpulan pakar cuaca yg setiap kali musim tornado, akan membahayakan nyawa mengejarkan tornado untuk ambil video, gambar dan scientific data. Skrg ni dah hbs season 4 pun. Dan setiap tahun satu season je. Sebabnya musim puting beliung/tornado hanya sekali setahun selama 6 minggu. Lokasi di area selatan US. 

So aku tulis pasal cerita ni ada 2 sbb. 1st bila follow cerita2 reality nih, watak nama jalan cerita semua adalah hampir betul. Jadi sikit sebanyak ko akan kenal watak2 dalam sesebuah cerita realiti itu. Jadi bila epi 4 season 4 ni tibe2 di hujung epi, ada satu watak ni tibe2 die bg tahu meninggal. Da la tengah2 season ok. Xpasal2 sedih wuuu T_.T



Ok sbb yg kedua. AKU JELES TENGOK GAMBA2 DIE!! Aku igt nk join boleh tak team storm chasers nih. Wuuuuuuu T_T.

Antara gambar2 awesome yg di rakam storm chasers. Nak lagi google sendiri.


Aku dengki tengok gamba2 derang. Urghhhh tertekan!!!


- Alhamdulillah -

No comments: