.

Monday, May 31, 2010

..................

1. Kalau dulu tenetkolej aku ada dan takde. Eh silap, tenet ada dan takde takde takde takde takde takde takde takde takde takde takde takde takde takde takde takde takde takde dan ada. macam tu la pattern die. skrg die ada pattern baru. Ada jeeeee memanjang. Tapi lagi sakit hati. Xleh masuk ape2 website. Mmg dah cek positive ada line, boleh connect tenet. Tapi lang tak boleh nk masuk ape2 website. Aku langsung tak paham internet kolej nih. Hari itu masa aku tengah lepak2 kat bilik paper, tetibe brader library datang tanye2 wat concern tanye tenet ada ke tak. Wadehel. Hari tu masa bulan 2 punye janji kata mulai bulan 4, tenet akan laju dah, da takde masalah da, akan pasang ni speed punye broadband. Tapi makin teruk ada lah. Gemuk.

2. Pelanggan topup aku paling cemerlang adalah Rafie. Setiap hari ok topup. Dan bukak topup untuk die je, clan2 die skali.

3. Surgery tiap minggu tuka lecturer. Bosan.

4. Kenapa buku medic mahal2 ah. Aku da la tengah kering nih. Tendon hammer pulak hilang masa posting last last year. Nanti2 lah beli.

5. Aku skrg ada anak2 baru. 7 orang/batang/buah (?)..aku pun tatau nk pasang kan dengan ape.

6. Buah jambu kristal/jambu epal/ jeruk jambu mmg sedap, tapi aku da mcm muak.

7. nanti2 la sambung...

No comments: