.

Saturday, July 25, 2009

Syurga Cinta

- Bismillah -

-.-'
tolonglah sape yg suke cite nih
pemikiran kebanyakan yg terlalu typical
mcm tu dia gambarkan islam?
omg

dan seorang berubah sbb cinta?
bosannye plot
pastu klua date si perempuan sgt sgt byk cakap
semua nasihat2 dan cakap pasal agama pulak tuh
-.-'

bawak mahram tapi si lelaki yg bawak
lelaki, da la belum baligh, mumayyiz pn macam belum kot
pastu adik angkat
err... -.-'

sejak bila aku komen2 pasal movie nih?
haha~
Faris sgt excited suruh aku tgk -.-'
aku lompat2 plot terus delete
mana la cerita tempatan nak maju kalau macam ni plot
da la membawa salah faham
haih~

- Alhamdulillah -

3 comments:

Seorang insan said...

Kita memerlukan seorang muslim yg membawa islam secara benar mengikut Al-Quran dan As-Sunnah.Masih ramai muslim yg "bukan" islam di luar sana.

Ayuh kita berniat untuk memulakannya, kalau bukan kita, siapa lagi?, kalau bukan sekarang, bila lagi? !!

musaf said...

Subahanallah Alhamdulillah..

fuh2..mari2!!! hehe~

::aRts Of LiFe:: said...

btol2..cane la org ckp citer tuh sgt best...ckp sume cm x srupe bikin..