.

Friday, July 31, 2009

PC Fair July 2009

- Bismillah -


Aku ke KLCC

Ke PC Fair, nak beli SDHC, tripod. Tp tripod xde.
Kemudian teringat printer da nak habis dakwat, beli cartridge. Kenapa masih sangat mahal walaupun bukan ori dan da lama keluar -.-'

Solat jumaat. Kalau dulu solat kat dalam tempat wudhu', kali ni aku dan kawan solat di rumput yang hijau. Surat kabar pun jadilah. Kemudian aku terfikir, yang sembahyang di luar masjid ni, saf kat sini berterabur gile. Seciput kat sana, seciput kat sini. Berkelompok2. Adakah di kira putus saf??

Takkk..aku tak curang ngan ko BM!!

Pastu macam biasa la. Jalan2 sket jumpe budak hira'
jalan lagi jumpe budak UM plak
Jalan lagi jumpe budak MRSM Langkawi -.-'

Ade orang janji nak blanja aku makan tapi tak blanja
Ade orang janji nak blanja aku makan tapi tak blanja
Ade orang janji nak blanja aku makan tapi tak blanja
Ade orang janji nak blanja aku makan tapi tak blanja
Ade orang janji nak blanja aku makan tapi tak blanja
Jadi die hutang aku
Jadi die hutang aku
Jadi die hutang aku
Jadi die hutang aku

(hahaha~)


______________________________

Syed Israqqqqqqqqq!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Rahimmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tolong jangan dengki ngan aku boleh tak!!!!!!!!!!!!

- Alhamdulillah -

8 comments:

Perempuan beremosi tinggi. said...

jhefbuqwkefgvbweiogbwelig

sape2 jela said...

jgn risau.janji kena tunaikan

musaf said...

yeee..mesti ditunaikan. hahahaha~

carls jr!! carls jr!! carls jr!! =D

nakhabiskansecepatygmungkin said...

carl's junior halal ke?maklumlah..sy ni org kampung.tak biasa makan kat tempat2 cmtu.biasa mkn kat foodcourt je..

sy bg duit jela ye.xtahu bila nak belanja.lepas ni mesti lagi sibuk.takut pulak hutang tak selesai2 lagi.umur makin hari makin pendek

musaf said...

-.-' terang2 tulis halal depan kedai tuh

xnak!! tu bukan blanja. haha~

xkesahtapikesah said...

alaa..sama jela.Lagi bes dapat duit.Ikut suka awk nak makan apa pun.......

nnti awk dpt la duit tu.kira langsai hutang ok.......

musaf said...

xnk juagk!!

nawwar insyirah said...

sapa bdk mrsm langkawi??

dunia semakin kecik??