.

Tuesday, May 10, 2011

Makcik Ani

- Bismillah -

So semalam aku dan Farhan AR pergi ke mid. Xlama, dalam 40 minit. Saje nk beli askem singgit depan Carrefour. Walaupun mcm membzir sbb parking je da RM2, jadi divide 2 org harga askem bernilai RM2 lah. Jalan punye jalan ternampak lah kedai makcik Ani. Aku tanye lah die sedap ke makcik Ani ni masak. Xpenah pulak aku try. Kemudian dia memandang aku dengan jengkel. 
"seryes ke ko tak penah makan kedai makcik Ani ni?" kata die.
"so?" Kata aku. Kenapa nak pelik? Selera lain2.


"tade la, kedai die kn mcm fames. Rasa pun boleh tahan. Aku suke. Macam pelik orang tak pernah rasa. Macam KFC?" kata Farhan.
"Alaaa budu dan cencalok pun femes, ko pun xpernah rasa kan" kata aku.
"Oh" kata Farhan.
"Sbb tu la aku pun xpernah rasa lagi" Kata Farhan lagi

-.-'

Lepas tu ktrg pegi kedai asam makan asam free dan kemudian balik ke UM.


- Alhamdulillah -

3 comments:

ibnu_zurai said...

serius tak penah makan? hurm, boleh try laaa. tapi rase nye bukan taste encik musaf kot~ haha

F. said...

Oh saya suka pretzel nie.. nyom nyom.. :D

musaf said...

sedap ke??? haha seryes ah tak
penah rasa. Sbb tak nampak menyelerakan langsung pun >_<