.

Monday, March 14, 2011

Nuffnang

- Bismilah -



Aku selalu la nampak pasal nuffnang ni kat byk blog2 orang mahupun website. Tahu la org boleh letak iklan kat blog pastu boleh dapat duit. Apa yg penting kne ramai pelawat datang lawat blog itu. So aku pun saje2 la cube letak. Tade la nak kata blog aku fames ke kan ehehehe, bilangan pengunjung sehari average cume 100 kali haja, bebanding org lain yg beratus hingga beribu. Tatau la ape orang tengok kat blog ni. Da la skrg jarang update.

Ok kemudian selepas aku letak nuffnang kat blog ni, hari2 aku bukak tgk da ade duit blm hahaha ( -.-' ). Sebulan lepas tu ....masih RM0.00. 2 bulan selepas itu .... masih juga RM0.00. Terus pudar harapan aku dan lepas tu tanak cek da -.-' ..haha tapi skali mcm saje2 la nak bukak sbb baru2 ni aku terperasan makin byk lain2 keluar. Kejap maxis, digi, airasia etc. Dulu ape2 ntah punye iklan, kemudian mcm seminggu iklan sama je. Da la tak penah dengar punye iklan. Tp bile da mcm asik tuka2, mcm da ada kemajuan dan mendapat sambutan (?). So cek2 tgk da RM0.25 hagagagaga. Tetibe rasa seronok walaupun cume 25 sen -.-' 


- Alhamdulillah -

No comments: