.

Wednesday, November 10, 2010

November 2010 - Minggu 1

- Bismillah -

Aku skrg sedang posting PCM. Adalah sgt memenatkan dan sgt penuh jadual. Kebiasaanya hari2 8pagi sampai 5/530 ptg. Tgh hari kadang2 break 30 minit je +_+ ..Oh aku perlu kan cuti. hari tu lepas final terus mula posting baru, seharipun take cuti.


So anyway, bukan weekdays sahaja sibuk, hujung minggu pun sama. Ini baru sempat nak update blog. Aku tak berapa ingat aku buat ape Jumaat cuti Deepavali. Sabtu aku ada kenduri kawen (sebagai tetamu) pada tengah hari dan dan petang ada kerja di Shah Alam dan malam ada gathering batch 9 juga d Shah Alam.

Kuih pelita itu, biasa bekas die dari daun pisangkan. Tapi ini bekas pelastik. Oh ini masa kenduri tgh hari itu di Ampang.


Ahad awal pagi aku, Rahin, Ali dan bergerak dari UM ke R&R genting sempah, Pahang. Jumpe belas2 orang lain lagi dan bergerak ke Sungai Lentang utk picnic, yg sebelah Karak Highway tu. Kitorang ada BBQ, mandi sungai dan tak lupe juga sedikit tazkirah. Jam 1230 bergerak pulang, tiba di UM sekitar 215. Kemudian Jam 3 di Shah Alam pula untuk private tutor photography. Oh aku sorang lah mengajar. Encik Rahim teman sahaja, buat kerja sendiri. Jam 615 bergerak ke UM untuk siap2 dan jam 7 aku dan Rahim bergerak ke Ampang pula untuk job ambil gambar di sana, di sebuah rumah, ada mcm meeting org2 besa dalam industri perakaunan lebih kurang mcm tu la. 


Roughly sgt seronok dan enjoy. Ambil gambar pun bersahaja. Majoriti candid. Sambil2 makan dan sembang. Best! Ini aku pun tatau sape amik gamba, tapi obvious la salah fokus, nak amik gamba org2 nga meeting tp terfokus kat aku yg tgh makan haha. 


Kemudian ambil group photo sblm tetamu2 pulang n ada family portrait dan juga main2 bunga api sambil ambil gambar, gambar ahli2 rumah. Majoriti portrait.


 
 Oh dan ini Wally, die pun sibuk2 nk ambil gambar. Sgt comel 0.o


 Ktrg gerak balik around 12 tgh malam. Sampai bilik 1230 terus solat dan tido kepenatan.


- Alhamdulillah -


5 comments:

ibnu_zurai said...

patut ler tak berupdate blog ni.

uish, gambar kucing itu sungguh chumil n kiut :)

musaf said...

kucing itu mmg cumil dan kiut. Kredit utk incik Rahim, die yg ambil itu gambar dgn angle yg menarik, cume compo je kurang best, so aku crop dan tambah ape yg patut utk membestkn lagi compo =D

umm wafa said...

ulit...lagu edcoustic ngan opick (rapuh, bila waktu telah berakhir....dll) burn dalam cd ek...plzzzzzzzzzzz.....raya haji bagi ek.....tqqqqqqqqqqq

Anonymous said...

ini cetak rompak terang-terangan ni... nanti kpdn hep tau, tangkap sama ini orang. haahaha

musaf said...

tade cd. nnt org bg file ko burn la seniri