.

Monday, November 01, 2010

Rainforest D'Avicenna, Music Night. And I am awesome.

Secara tak rasmi dan juga rasmi, aku mcm jadi OP (official photographer) untuk prog kolej aku, malam muzik sempena Minggu Seni Kreatif tahun ini. Asalnya kawan aku suruh amik gamba die perform, last2 aku amik the whole event. Mula2 ramai je amik gamba, tp bila aku stat amik (aku datang lambat sket), terus mcm aku sorang je amik (adakah aku terlalu mendominasi?). Ok abaikan tu. Yg penting balik2 dari prog around 12 tgh malam., by 115 mcm tu aku siap pilih, edit ringkas, letak watermark n upload kat fb sume dekat 400 gambar. Mula2 kau tak perasan, sampai kawan aku datang bilik nak print, tgk aku tgk edit gamba, "Laju gile ko buat". Oh ha'a baru perasan. laju sampai PC aku dah tak dapat ikut speed aku (kelajuan PC aku adalah standard ke high performance), sampai hang skejap PC ini. Fuh~. Aku mmg Awesome.




 







oh nway, aku skrg mcm tgh blaja music note, main guitar dan nak blaja piano (belum blaja pun haha). Aku sgt dipengaruhi rakan2 aku yg majoriti sgt tere bermain alat music moden. Tapi mcm sgt beginner. mungkin aku kne beli guitar sendiri jugak baru laju sket blaja.

Ok bye sgt penat.

No comments: