.

Friday, November 19, 2010

Raya Haji

- Bismillah -

Rabu lepas aku beraya kat kolej paginya, kemudian disebelah petang baru di rumah. Bonda beri tahu lambat yg ada buat makan2 tahlil doa selamat sket kat rumah. Dan aku pula telah dilantik untuk teknikal bagi projek korban di kolaj. Maka xboleh la nak lepas tangan macam tu je.

 
 
 

 Program berjalan dengan sgt baik walaupun ktrg rata2nya kurang berpengalaman, sbb ktrg handle korban ini 99% sendiri, takde bantuan dari orang lua atau org surau. yg 1% tu tok imam dari masjid dekat2 UM just mintak die tolong sembelih je. Dari jaga lembu, jatuhkan lebu sampai melapah dan masak semua majoriti student. Staf kolej bantu sikit2. Tok imam mmg dtg dan sembelih je.



Habis terus aku balik bilik mandi solat dan gerak pulang. Sampai rumah tgk Hilyah tgh main dgn kucing -.-' . Tu xsaba nk main ngan anak seniri la kot nnt. Aku balik sume tanye bape eko lembu sembelih sampai busy sgt nk balik rumah lambat tu. At least aku sampai2 tak miss la kazen2 yg dtg. So sembang2 n amik gamba lepas tu aku pun makan.

 Ini antara masalah bila ambil gambar pakai aperture besar sgt. F1.4. Gambar akan jd soft dan kurang sharp.
 Lihat pada mata baby Irin yg kurang tajam.

 
 
 
 
 
 
 
Around 12 tgh malam aku sampai kolej semula sbb khamis ada kelas jam 8 pagi.


- Alhamdulillah -

No comments: