.

Friday, June 01, 2012

Super duper busy & blog

- Bismillah -




Sejak sebulan ini sku sgt sgt sgt busy. Busy dalam semua perkara, study, bisness dan juga photography. Dan bila sibuk begini, aku mula mengabaikan perkara2 kecil macam main The Sims dekat fb (sorry lee!), chatting saje2, baca komik dan sebagainya. Betul-lah orang kata, kalau kita tidak menyibukkan diri kita dengan urusan2 yg lebih besar, urusan yg remeh temeh itulah yg akan kita buat. Sbb kita ada masa lapang. Dan masa lapang adalah permulaan kepada maksiat.

Nasib baik aku ada side kick Encik E. Encik T takde jd aku perlu cari pengganti. Aku sendiri tak sangka aku akan sesibuk ini. Memang blog mahupun fb semua terabai. Blog korea dan blog ini juga blog photography sudah lama tidak update. Kawan2 ada sudah menghantar msg bila mahu update blog2 ini. Memandangkan ketiga2 blog ini mempunyai viewer paling ramai dari hampir 10 blog yg aku ada. Eh ke kurang sket? ok malas nak kira. 3 dari blog ini adalah blog photography.

1 blog berkenaan emas dan perak, walau dalam kesibukan aku masih sempat update memandangkan viewer blog itu semakin hari semakin ramai pula yg tengok. Kalau google 'jom simpan emas' pun blog itu sudah jadi no 1 dalam list. Memang tak sangka.

Aku akan cuba update sikit-sikit setelah aku kurang busy insyaAllah pertengahan bulan ini. Skrg ni masih mcm gila walaupun sudah beransur kurang dari minggu lepas. Tapi aku sgt sgt bersyukur, dalam kesibukan ini, aku tgk ada orang yg ada semangat mcm aku buat mcm2, tp ada kekurangan, mcm kudung kaki, penglihatan yg tidak baik, takde lesen kereta, tidak sihat dan sebagainya. Maka di sini konsep bersyukur dalam diri aku semakin kuat. Dan aku sgt bersyukur juga kerana peluang mengutip segala pengalaman dan ilmu2 kritikal hidup ini, xsemua orang dapat.


- Alhamdulillah -

No comments: