.

Monday, June 11, 2012

Hari Lahir


- Bismilillah -


Jadi lebih kurang seminggu lepas adalah hari jadi aku. Mcm biasa makin maju skrg semua ucapan di fb je. Kalau dulu hp bunyi tanak berhenti sampai kne silent hp sbb nk tidur.

Jadi sehari selepas hari lahir aku (sbb masa hari lahir tersebut, aku balik rumah), flat mate aku tanya :
"ko sambut hari lahir kat mana?"
"Hadiah apa ko dapat?"
"mesti makan best2 besday kooo!!"

Jadi dgn selamba aku pun beri tahu. Xde sambutan apa2 pun. Aku balik rumah masa hari lahir aku. Sebab nak ambil barang, juga ada dokumen nak kene scan dan print. Rumah pula kosong. Semua orang balik Kedah memandangkan cuti sekolah. Dan paling best hari itu aku tak makan apa2 pun. Sebabnya semalam sblm hari kejadian, aku sgt penat. Balik ke bilik pun hampir 2 pagi. Keluar gelap balik gelaplah katanya. Jadi aku balik rumah aku tertidur samapi la tgh malam .___.

 Hadiah selain dari yg tuhan bagi yg byk tatau nk ckp byk mana nih, xde dah. 

Jadi kawan2 aku semua tak percaya.

Aku rasa seumur hidup aku, 3 kali je hari lahir aku pernah di sambut. 
Dan aku sgt tak kesah pun.
Cuma hari lahir? Bukan aku lahirkan anak pun ye tak.
Kalau patut yg di sambutpun aku rasa adalah mak aku sbb dia yang lahirkan aku. Aku keluar je pastu nanges pastu menyusu pastu berak pastu tidur. 

So by the way secara tak sengaja aku ada beri hadiah hari lahir kepada aku sendiri.
Nak tahu apa kene beli paper Sinar Harian edisi Nasional khamis ini, 14 jun 2012.


hihi



- Alhamdulillah -


No comments: