.

Thursday, August 04, 2011

MDP bs & MDP wp

- Bismillah -

Memandang kan aku mcm sgt sgt dah jarang keluar photoshoot, maka blog MusafirduniaPhotography @ Wordpress yg aku igt nk letak gambar2 landscape mcm tak terisi-isi. Maka dengan ini aku letak semua gambar2 bukan berbayar di blog itu, samada dari outing atau apa2 event sendiri, family, kawan2, kolej etc. At least terisi sikit.

Blog MusafirduniaPhotography @ Blogger biarlah untuk kerja2 photography berbayar sahaja. Untuk customer tgk. Takde la campur sana sini.

Apu lg prefer wordpress sbb boleh letak gambar lg besar (1000pixels wide) compare dari blogger yg lbh kurang 860 pixels je. Besa lagi nnt die keluar dari templete dan nampak pelik.

Aku mulakan dengan post Baby Zahir dulu yg baru aku pindahkan. Letak byk2 sket pun takpe (sampai 26 gambar satu post) sbb limit wordpress ialah 3Gb.


Byk lg akan di isi dgr gambar2 insyaAllah.


- Alhamdulillah -

No comments: