.

Wednesday, April 27, 2011

Wedding Ain


- Bismillah -



Sorang lagi. Tapi yg ni masih belajar lagi sama mcm aku, satu batch, final year. Aku pernah cerita kot dulu ada dekat 5/6 org juga yg dah kawen masa final year nih. Ada sikit yg kawen awal mcm masa 2nd or 3rd year. Tunang agak ramai. Yang senyap2 lagi ramai lah.

Lagi gambar mcm biasa boleh tgk kat MDP blog.

Memandangkan kenduri ni bertempat di Banting, jadi pastinya tidak akan melepaskan peluang untuk singgah di kedai kerepek Banting. Banyak jugak la aku borong. AKu sorang je da 3 kilo. Belum lagi org lain yg mintak tolong order.



Esoknya ada org tanye, "Mukhlis ada kerepek lebih lagi tak, jual kat aku". Mmg ada tapi xde nye aku nak jual. Orang yg tak pernah rasa akan ckp "alaa kerepek je", bila da rasa siap sanggup beli harga lebih mahal lagi. Emmm takde la sedap sgt sampai tak nak makan mende lain, tapi buat kunyah2 tu mmg tak perasan, tahu2 gusi da luka2. DAn perasan bila kerepek da habis.


- Alhamdulilah -

No comments: