.

Tuesday, April 19, 2011

Business Card

- Bismillah -


Al kisah aku dan Rahim sedang nk buat business card. Ini design pertama cadangan aku. Tapi pagi ini aku bgn awal dan ter ada ilham lain pula. Nak buat 1 design dengan konsep yg sama tetapi ada 2 jenis untuk setiap sorang, utk aku dan Rahim. Tgk lah yg mana jadi nnt >.<

Buat kad ni takde la bermaksud aku ngan Rahim nak sgt serius ambil gambar, tapi sbb mcm lagi cool dan seronok (?). Haha. Sbb aku dan Rahim masing2 sibuk dengan bidang professional masing2. Utk sebab yg aku kurang pasti aku rasa hasil aku dan Rahim agak makin dikenali ramai juga. Buktinya di fan page Musafirdunia Photography, majority yg LIKE aku dan Rahim mmg tak kenal. Dan customer kitorang yg latest pun mmg langsung ktrg tak kenal. Ada yg dengar2 dari orang dan ada yg jumpa dari internet sahaja. 


- Alhamdulillh -

No comments: