.

Thursday, April 28, 2011

Business Card part 3


- Bismillah - 


So anyway ini adalah design business card aku dan Rahim. Konsep yg sama tapi design berlainan. Da siap da pun kad nye, tp x amik gamba lagi. Dan kad nye pun baru je amik td. Thanx Zahrah Khir sbb ambil kan kad sebelum kedai tutup. AKu bertolalk 830 pun Faderal masih sgt jam. Dari kualiti gamba kad yg dihasilkan not bad. Sbb aku mmg pilih kualiti kertas paling bagus. Agak cantik kualiti printing die. Tapi aku kecewa sbb die mcm ada ubah something tampa consult aku dulu. Tp overall ok la dan ni pun 1st time aku buat business card. Ada few things yg aku belajar untuk hasilkan better business card utk akan datang. 


- Alhamdulillah -

3 comments:

Miwqa said...

va va tahniah

musaf said...

*malu* ehehe

zmk said...

cantiks! smoga bisnes korang berkembang maju..