.

Sunday, January 16, 2011

Photoshoot gold & silver bebeh~


- Bismillah -

Al kisah pagi tadi aku pergi berjumpa tokey Dinar & Dirham Restu untuk beli 1 keping Dirham Restu dan 1 keping Dirham Kelantan. Sebenarnye beli kan untuk orang. Dan kemudian aku juga meminta itu tokey untuk bawak koleksi2 gold & silver yg die ada. Jadi berlokasikan kedai mamak, aku dan assistant photographer aku (Mr T) pun menjalankan sesi photography emas dan perak di situ. Agak bahaya sebenarnye buat ditempat public sebegitu takut2 di cekup emas dan perak tu naya.


Hasil tangkapan nnt aku kasi letak. Kene touch up sikit sbb emas dan perak ini berkilat dan mudah mentulkan cahaya, jadi menyebabkan kadang2 silver berwarna emas dan merah akibat pantulan dari warna2 disekeliling.

Oh ada customer order 1 keping 10 dinar dan 1 keping 100gram dan silver 250g. Xsabar nak tunggu sampai untuk buat sesi photoshoot emas2 itu pula. Aku lebih excited untuk ambil gambar emas dari ada emas rupenye -.-'. Ini pasti akibat dah lama x ambil gambar. Sila salah kan posting ortho dan ENT wahai kekasihku D90.


- ALhamdulillah -

No comments: