.

Thursday, November 19, 2009

Hari ini hari ku

- Bismillah -

Selepas solat subuh, aku buka buku. Kemudian duduk depan pc. Kemudian bersarapan. Kemudian duduk di depan pc semula

Jam 11, jumpe Tariq di Esso tepi faderal Highway. Kemudian kami bertolak ke Semenyih seterusnye melepasi sempadan Selangor ke Negeri Sembilan, ke Pekan Broga. Oh kan aku baru tahu semalam mengenai kewujudan Bukit Gobra ini kan, jadi hari ini alang2 xde kelas aku pun ke sinilah.


Bukit Broga! =D. Cerita nye nanti. Sgt banyak ambil gambar ok hehe *excited x hilang lg ehehe*

Balik itu jam 6ptg berjumpa kawan baik untuk makan dan bersembang. Kemudian pergi beli nasi lemak haha. Malam itu ada kawan ajak main badminton pula. Oh tapi td nampak bulan tapi da hilang jadi tak boleh ambil gambar bulan.

Hari yg sgt gembira =D


- Alhamdulillah -

5 comments:

snowfire said...

sggoh hijau. o.O

otak suci said...

lawa gile.

knape la lambat tau pasal bogra2 neh?

cislaa.

musaf said...

haha...tu la pasal. kalo x bole ajak gpb kan. eh skrg pun bole ajak lagi lupe lak ehehe~

N said...

ohh lawanya pic~ damai sungguh.

ibnu_zurai said...

eh...cepat laa upload gambar2 kat bukitbroga tu.nak jugak tengok. lawa ke tak lawa...huhu