.

Friday, October 02, 2009

Panorama & Jumaat yang panas

- Bismillah -

Ini kita panggil panorama. Asal nye dari 2 gambar aku stitch jadi satu gamba yg sedikit lebar. Aku guna software 'PTGui'. Aku tahu sebutannya agak pelik tapi takesah la sbb die dapat menghasilkan panorama yg lawakan. Panorama juga boleh dihasilkan menggunakan photoshop tetapi agak leceh. Selain software ini byk lagi software yg ada. Selain itu, skrg ini dalam sesetangah kamera digital dan hp pun da ada software untuk menghasilkan panorama ini.

Ini pula dari 3 gambar aku cantumkan menjadi 1. Kedua2 gambar di atas aku ambil semasa balik kampung berasa di kedah baru2 ini. Sila klik pada gambar untuk resolusi yang lebih besar dan boleh menjeleskan sesetengah orang ehehe~

_____________________


Boleh tak aku baru tahu malam td yg aku ada exam hari ni kol 9 pagi jadi aku bertungkus lumus dan sgt mengantuk pagi ini dan kol 9 pagi td aku pegi department tgk tade pun orang nak exam tahu-tahu exam tunda isnin depan sebab lecturer lupe buat soalan -.-

Esok aku ade kelas 7 pagi.. yeeaayyy....

Nur Kasih tu cite ape? Kenapa mcm sume org tengok kecuali aku,termasuk kawan2 lelaki aku yang aku kategorikan sebagai hard core pun tengok. Siap ade yg download lagi dan tgk dalam PC or external hdd masing2 ada cite tu. Dan siap mintak aku tolong download kan skali OST nye. Nur Kasih? Nama pun aku macam da xminat -.-

- Alhamdulillah -

5 comments:

dreamer said...

ooo.. tau dahhh. erm ingatkan originally gune kamera.

erm Nur Kasih...hurm..

otak suci sikit said...

bes ah

adam hensem!

weee~

musaf said...

adam?

FabulouswithAs said...

ko nih so last year xtau cite nur kasih.lol

musaf said...

kenapa mesti tahu -.-