.

Friday, October 16, 2009

He's lying..lapar~

- Bismillah -

Semenjak selepas 19 September aku pun tak tahu mengapa aku sering rasa cepat lapar. Jadi selalu teringat hutang kawan2 yang nak blanja makan ehehe~

_________________


Al kisah malam tadi aku mimpi. Ketika itu waktu hampir tengah malam. Aku dan 2 orang kawan lain keluar ke padang kawasan rumah untuk mengambil gambar bintang dan bulan. Bulan malam itu cukup cantik. Sedang aku leka, tiba2 aku terperasan bulan ada2. Kemudian 3 dan seterusnya bertambah menjadi semakin banyak. Aku dan kawan2 pelik. Makin lama2 bulan tersebut semakin besar dan akhirnya, rupanya cahaya itu datang dari berpuluh UFO yg datang menyerang bumi. 2 kawan aku sempat menyelamat kan diri tapi aku ditangkap apabila cuba melarikan diri melalui chapa'ai. Aku dipenjarakan di dalam kapal induk yang sgt besar. Berbentuk piramid. Kemudian aku tak ingat dah ape berlaku. Tapi aku cuba melepas kan diri dari tahanan makhluk dari planet lain. Saat2 akhir semasa sedang dalam situasi pertempuran, letupan besar berlaku. Aku terpelanting. Aku terjaga sebab letupan itu sgt kuat. Kawan aku dari bilik sebelah sedang mengetuk pintu dengan kuat kejut solat subuh. Aku bangun dengan temengah -mengah -.-'


- Alhamdulillah -

7 comments:

adik manis said...

::gelak goling2::

xamek wudhu' sebelom tido ka?

a M i R a H said...

macam cite chicken little!

x matang nye.

snowfire said...

harap2 tak lame lagi hilang la rase cepat lapar tuh.
tapayah la saye nk belanje mkn ye nnt. ngehngehngeh.

musaf said...

-.-'

rusyd said...

hahaha...mamduh pun x mimpi mcm tu skali...

musaf said...

sbb mamduh tak tgk stargate -.-'

eSafarEE said...

HAhAHAHaha...siap ade chapa'ai dlm mimpi ko...dasyat! ni mesti byk sgt tgk stargate....