.

Saturday, August 29, 2009

Emosi Roket

- Bismillah -

Sepatutnya aku nak balik rumah berbuka bersama keluarga tersayang tadi. Penat2 angkat barang yg tak gune nak bawak balik skali. Peluh2, sampai kete tengok tayar, pancik. kjdfktdulhf!! (aku rasa aku da mula faham dengan bahasa dalaman ini)

Bukak boot nak amik tayar spare, tp knp sgt lembut. Aku baru isi je kot beberapa minggu lepas. Xkan tayar ni pun bocor jugak? Aku da hanta tampal hari tu. Xkn ade 2 tempat bocor atau apek tu buat x betul. jhfjhfpydkjg!!!!

Cari kawan2 yang ade kereta. Tp knp sume balik!!! lfghghjfghfou!!!!

No maxis pulak expired hari ni. Celcom pulak tinggal 1sen. Kedai topup kat kolej tutup. Mesin topup rosak. hfugyfgiufhj!!!!!!!!

arghh!! stressssssssss!!!


- Alhamdulillah, -

3 comments:

Perempuan beremosi tinggi. said...

hahahahahhahahhaaha perlu keeeeeeeee title post tu -.-' akvbfyevwev

musaf said...

hahahahahaha~

rusyd said...

yoss..n cerita nye anda tidaklah balik berbuka bersama keluarga anda...