.

Friday, April 17, 2009

Petronas - Streamyx

- Bismillah -

16/4/2009 - Malam tadi aku ke stesen minyak petronas. Pertama kali dalam hidup aku dan orang2 yg aku tanye, mesin isi minyak boleh buat silap. Aku isi RM20 dan dapat lebih 4 sen.

Sebut je streamyx, aku mmg nk mengamuk. 3 minggu lepas aku g register streamyx mobile untuk rumah. 2 hari lepas tu ada org datang umah pasang line. 2 hari lepas tu lagi ada orang datang umah pasang streamyx. Aku sgt kagun sbb derang buat keje laju. Tapi streamyx nye still xleh guna, line xmasuk lg. Die kata tunggu sehari 2. Namun setelah 3 minggu, sampai hari ni xmasuk2 lagi. Aku da xlarat call da, dari penuh kesabaran sampai da naikkan suara. Da lebih 10 kali aku call. Ada je alasan dia. Sgt marah. Sgt marah!!!! Iklan bukan main!!

**siot ayub beli D90!!


- Alhamdulillah -



3 comments:

mAr@ZiEy said...

mmg selalu terjadi kat stesen myk petronas..samada terlebih kuar petrol or terkurang..klu terlebih tu mmg korg bernasib baik la..nama pun mesin..kdg2 wat hal gak..klu bernasib baik..nozel akn sentiasa kuar petrol tu mkne yer nozel tu da rosak..so tokey stesn myk la yg rugi..cuztomer untung coz tak yh byr pape..heheh..(pengalaman sbg IT technical Petronas Station Service..hehhe)

Anonymous said...

aloh...takkan tensyen kot kalo ayub beli D90??? ape kate try usya nikon D5000... hari tu ade gak bace review yg mengatakan spec die pon bleh tahan mantap. by da way,meeting IMS hari sabtu ni kan? insyaALlah bole dtg kot. tgk ler keadaan camane....

ok then,see u around bro..

- ibnu_zurai -

musaf said...

ohh..ogt keje tolong isi kn minyak kat stesen minyak.

Tariq!
ko tak bace email ape...meeting ahad kot. Makin mantap makin mahal~