.

Sunday, April 12, 2009

Ihtifal Hira' 2009

- Bismillah -

Pagi tadi sgt mengantuk tapi ku gagahkan diri jua ke Ihtifal sekolah menengah Hira, tanda syangkan sekolah dan setia. Sebenanye sbb da janji ngan kakak untuk hanta baju dia ke gerai alumni. Dan disebabkan kamera aku xde bateri, jd xde la gamba. Charger tertinggal g kolej. 730 pagi aku keluar rumah, ambil rahim. 8pagi tepat dtiba d sekolah. Tengok gerai alumni kosong, sampai la jam 915 pagi. Haish derang nih, dalam email mailinglist punye semangat. Penat aku tunggu. Nasib baik naim dan syed israa' ade, aku main dengan SLR syed sampai full memory. Haha~

_________________________

Gamba sgt buruk, camera v9 nih apsal nah die jadi mcm nih

Jam 11 pagi kakak ku Hidayah telefon, katanya pagi tadi selepas lbh kurang setengah jam aku keluar, kakak ku Mursyidah bersalin. Malam tadi dia sudah tidak boleh tidur dan sudah mula merasa sakit. Jadi mak ku cadangkan terus ke hospital. Masuk 5 pagi dan baby girl keluar jam 830 pagi. Sangat kecoh di rumah bila semua tahu. Aku tak tahu cerita sebenar sbb skarang semua sedang berada d hospital dan aku pula baru balik ke rumah dan baru tahu. Tambah lagi anak sedara pak uteh kepada 5 orang sekarang. Harap2 jgn la yg ni pun jangat sangat nakal. Semoga dia jadi ncn pak uteh dia yg sentiasa cool~ haha! EDD yg sepatutnya adalah 18hb nih. Ok la awal seminggu. Molek sungguh.


- Alhamdulillah -

13 comments:

zmk said...

dop nampok pun mung??

musaf said...

balek awe~

musaf said...

balek awe~

peace n trouble maker said...

huah. mkin byk ah brg2 toys r us dibeli nnt~ haha

musaf said...

hahaha....mcm betul~

zmk said...

eh niweis.. congrats dapat ahli baru.. menanti kenduri mung pulak.. turn ko plak pasni kan kan?? haha

musaf said...

kalo ikut turn mmg gue la, tp insyaAllah hujung tahun ni atau awal tahun depan adik gue dulu. haha~

mAr@ZiEy said...

Congrats..dpt new ank buah..heheh..bile ek hang nak kwen ni..

Nadirah Ahmad Azam said...

asal bahase posting kali ni cam skema jerk..

musaf said...

Sayangilah bahasa dan budaya kita.. haha~

musaf said...

kawen..satu hari nnt~

Nadirah Ahmad Azam said...

adik mane yg kawen akhir tahun ni..suke2 ati jerk..

moga ko bertemu jodoh cepat..amen~

-adik yg sntiasa mndoakan kebaikan abg nyer

musaf said...

malu2 plak..haha. Jodoh mmg da lama bertemu, byk sgt sampai xtahu nk pilih yg mana. haha. Tp kawen nye lama lg aa~