.

Sunday, April 26, 2009

Maaf~

- Bismillah -

Khas buat seorang kawan =]

(nk kene nyanyi lagu maafkan kami P Ramlee ke? haha~)

Gambar ini aku ambil di salah satu simpang d sek 7 Shah Alam selepas penat berasak d Book Fair 2009. Waktu ketika ini hampir masuk waktu Maghrib.
___________________________


Pada hari yg sama, semasa d simpang batu belah. Gambar pasti lebih cantik kalo kereta belakang x horn sbb kete depan da jalan n aku sibuk tangkap gamba. Haha~

Pokok ini sudah besar. Aku ingat aku tanam pokok ini semasa gotong royong yg di anjurkan oleh Kawasan Taman Perumahan rumah ku. Rasanya tahun 2002. Itulah kali terakhir aku rasa aktiviti2 seumpama itu dijalankan dikawasan perumahan ku. Skrg hampir tiada lg prog2 sebegini lg.

____________________________

Masa aku baru balik dari Kuala Lipis hari tu, sume kawan dr group lain kata aku da kurus. Ye ke? aku rasa biasa je. Pastu smlm masa g ziarah tok uda kat PPUM, isteri tok uda kata "eh eh..awk nampak kurus la". haaa..ye ke? Aku balik umah aku terus timbang. Ha'a la..da kurang 4kilo. Kalo x berat aku sebelum ni sgt susa nk berubah. Maintain jek. Biasa la, diri seniri ngan org yg selalu ngan kita jarang perasa, tp org yg jarang2 jumpa akan cepat je nampak.


- Alhamdulillah -


2 comments:

bibot said...

ceh. igt lawa ke?


huh.

bole la.

lawa SIKIT je.

musaf said...

knp malu untuk mengaku dan memuji =]

yeah!! bibot da kembali ke asal kejadiannye. haha~