.

Friday, August 29, 2008

aku yg busy d OGOS 08

-Bismillah-

wahh~ xsangka aku akan begitu sibuk sehingga nk update blogpun xberkesempatan. Sbb mcm da lama untuk d update setiap aktiviti aku secara detail, cukuplah sekadar coretan ringkas untuk bacaan petang anak cucu ku nanti.

Sabtu, 2 Ogos 08
Balik dari baktisiswa

Jumaat-Ahad, 8-10 Ogos 08
Aku dan 2 org kawan medic bercuti d Kuantan dan Kemaman

Rabu, 13 Ogos 08
Tahniah kpd buddy Husni yg selamat d-konvo-kan dan terima ksih krn membelanja buddy2 kecil makan beso. Dan terima kasih juga krn menceritakan ke-stress-san menjadi HO (mnyebabkan aku stress juga).

Jumaat- Ahad, 15-17 Ogos 08
Aku dan 30+ membe2 medic ke Bachok Kelantan untuk Sunathon anjuran Persatuan Perubatan Islam Malaysia (PPIM). Dapat sunat 6 orang =D.

Ahad-Isnin, 17-18 Ogos 08
Pagi2 terus dari Bachok kami bertolak ke Pulau Perhentian. Antara aktiviti d sana adalah mandi, mandi, manda, mandi, snorkling 3 jam, mandi, manda dan mandi. HAhaha~ Sgt seronok. Dan...Subahanallah. Sgt cantik. Balik sampai UM jam 330 pagi Selasa.

Jumaat, 22 Ogos 08
Aku berpindah ke hostel Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR/Hospital Klang). Semenjak hari ini, tidur ku cukup lena. Kerana aku sgt penat. 745 pagi-5 ptg kne ada kat wad. Kalau ada on call (2 kali seminggu), 1230 tengah malam baru balik. Kalau tiada on call, ptg kne pegi clerk patient, malam kene stadi. Pastu kalo cm rase rajin ptg sampei malam g masuk OT (operation theater). Dan untuk pertama kalinya aku rasa nak sampai hari jumaat begitu lama~

T_T

-Alhamdulillah-

Mohon ampun dan maaf kepada sesiapa sahaja dan untuk apa jua kesalahan. Minta halal makan minum n apa2 menda. JIka ada hutang dan salah silap, boleh beri tahu. Namun jika sudi menghalalkan dan memaafkan, terima ksih. Salam Ramadhan Almubarak. Moga2 kita mendapat sebanyak mungkin permata dari Ramadhan kali ini.


No comments: