.

Sunday, March 07, 2010

Pertunangan Aizat & Yasmin

- Bismillah -

27 Febuari 2010
Sabtu
Beverly Height


 

 Kali ini aku di tugaskan untuk mengambil gambar pertunangan, antara 2 orang classmate, juga workmate. Aku dan Rahim mewakili jurugambar dari pihak lelaki, dan kehadiran jurugambar dari pihak satu lagi membuatkan aku sedikit rasa rendah diri, pada mulanyalah.

Tapi di akhir2 majlis semacam tercabar. Konsep candid dan bersahaja yg aku terapkan dalam hasil photografi aku sememangnya lain dari yang aku lihat pada jurugambar di pihak satu lagi. Aku cuba untuk menjadi lebih kreatif dengan menghasilkan gambar yang tidak bosan, paling kurang dimata sendiri. Aku cuba membawa konsep gambar yang lebih simple, bersahaja dan bukan palsu juga lakonan. Masih perlu byk belajar dan tambah pengalaman, Aku rasa aku sudah banyak terpengaruh dengan hasil2 gambar Candid Syndrome. Sila salahkan Amrina.

Lagi gambar akan diupload ke http://5-eyes.blogspot.com/

Rahim, jgn byk sgt job weh. Sebulan sekali cukup lah. Penat. Lagipun byk lagi perkara lain perlu di utamakan. Tapi cikgu fotografi aku tetap nak. seminggu skali di hujung minggu ok lah kan. Tak lama dan santai. Haha~


- Alhamdulillah -

2 comments:

ark said...

Nice

haha. ok okeh. dun worry. tak byk sgt pun aku jaja.

musaf said...

takpe ahh jaja la byk2, mane la tahu nnt ade org nk buat fanclub ke utk kita hahaha