.

Thursday, June 05, 2008

exam lg....

Bismillah

Ya Allah..berikanlah aku kejayaan yg cemerlang untuk final exam ku 2 minggu lg nih
ameen...

Ramai yg sudah tahu bagaimana ingin menyelesaikannya...
Ramai juga masih tidak tahu..

Atas permintaan ramai...
Akan datang...
Tutorial bagaimana menyelesaikan Rubik's Cube.
Pastikan anda ada rubik's cube kalo x mcm mana nk selesaikan.
Kat Tesco Shah Alam ada jual, RM2.50 je
(tp separuh mati nk pusing, kalo xsaba mesti patah cube tu)
kat beberapa kedai mainan kat Times Square pn ada, RM18/RM15/RM10
(kualiti boleh tahan la, yg murah sket tuh kualiti makin teruk n makin keras nk pusing hampir menyamai yg tesco punye)
Nak jenis yg mantap bole didapati di Toys R Us d subang perade atau mid valley,
RM29 (kualiti paling best)

ngeheheheee..

dan semoga aku terus dipanjangkan umur
dan dimurahkan rezeki
dan ditetapkan sentiasa di atas jalan-NYA
selamat hari lahir kepada diri aku
blaja rajin-rajin

Alhamdulillah

3 comments:

Anonymous said...

keras gile!!!! nyesal aku beli. x gunenye tesco!!

Anonymous said...

aku beli kat toysrus tp knp aku rasa ko punye lg sedap. mesti ko beli kat tempat lain.tipu. ni x adil.

musaf said...

ngok..kn aku da bg tahu keras. beli gak watpe

aku beli kat tempat sama aa..tp aku nye lg smooth sbb.....

hehehehe