.

Wednesday, June 10, 2009

Zahir's Wedding - Zahir

- Bismillah -

Sabtu pagi lepas kelang kabut aku sbb bangun lambat, mak da bising2 da. haha~

Kenduri belah Zahir
Di Putrajaya Lake Club
Dibuat di sebelah tasik
Cantik~
Fiefa pun suke

Alkisah kenduri bermula jam 3ptg, jam 4ptg pengantin datang dengan menaiki bot
Gaya pendekar semutar pink~
Kemudian sesi bergambar, pencak silat dan makan2
Kemudian bergambar lagi
6ptg, kenduri sesi siang tamat. Senja pun tiba
Malam melabuhkan tirainya, malam menjelma. Majlis bermula jam 8.30 malam.
Pengantin tiba jam 9.15malam. Kali ini biru pula
Kemudian bergambar, duduk2, pencak silat, makan dan kemudian bergambar semula

Majlis tamat sekitar jam 1015 malam

______________________


Khas buat ......... sape2 je la..haha~
aku sampai kolej, kepenatan. Esok macam biasa hari tidur + demam.


- Alhamdulillah -

7 comments:

zmk said...

peh cantiks la tepi tasik.. nk tiru gak aah.. gaga.. btw, ko pakai kamera ape? cantik gamba malam2.

musaf said...

haha..bile? bile? xsaba nk dtg aku. haha~

ermm..bagus soalan tuh. tp aku rasa skliLL lg penting kot dari camera. ok, tp camera kne ok jugak lah, mana2 compact camera pun aku rasa boleh dapat da hasil mcm ni~

otak suci said...

ceh..

poyo~

(haha)

hamba ALLAH :) said...

eceh..org pro le la ckp gitu..tp btol gak..kalo x dek skill pon pgang kamera mhl gaban pon huduh gak gmbanye..(cm aku je org tuh)eheh..

zmk said...

yeah.. aku tak tahu skill amik gamba malam2.. sedih aku tak dapat snap gamba eiffel tower yg chanteks itu... :(

musaf said...

sebok la bibot..

xla..jiah ok kot, bole blaja lg.

biasa nye nk buat night shot nih konsep die kne pakai long exposure. sebaiknya ada tripod.

otak suci said...

blablabla~

kunun.

eh. sape bibot?