.

Sunday, March 18, 2012

Oh Bulan!


- Bismillah -


Ramai orang bila teringat bulan, nampak bulan atau org sebut oh bulan teringat/nyanyi lagu nih.



Tapi aku teringat lagu nih.



aku rasa aku lbh byk gemar lagu2 rakyat sebegini dari lagu2 moden zaman skrg.


________________________________________________________________


By the way esok (19/3/2012) aku nak exam. Professional Exam, atau final exam, yg mana kalau aku lulus aku akan jadi doktor lepas itu. Kalau aku fail, aku kene extend utk 6 bulan lagi sebelum boleh repeat professional exam ni. Tolong doa kan aku lulus. Tolong sangat2. Aku nak lulus. Penat sgt dah belajar secara formal kat sekolah/universiti nih. Dari umur 6 tahun sampai umur 26 tahun. Please sgt2. Doa setiap kali lepas solat ok. Kalau nak solat hajat lagi sgt berterima kasih.

Terima kasih!


- Alhamdulillah -


No comments: