.

Monday, July 18, 2011

PROMOSI Photobook - Custom Album

- Bismillah -


Di atas merupakai price list utk Photobook yg di hasilkan oleh saya. Untuk contoh boleh lihat di Facebook MusafirDuniaPgotographyhttp://www.facebook.com/musafirduniaphotography ) atau terus ke link ini http://www.facebook.com/media/set/?set=a.152680851465601.36450.101016873298666 

Setakat ini baru ada 2 contoh sbb yg sebelum2 ini, ada buat tp lupe nk ambil gambar. Ada 2 lagi photobook yg akan terhasil, satu siap insyaAllah esk atau lusa dan satu lagi mungkin minggu depan. Bila dah ada akan saya ambil gambar dan upload utk dilihat semua. Siapa berminat untuk membuat Photobook boleh menghubungi saya. 

Servis yg saya tawarkan ini dibuat dgn 2 cara, PERTAMA jika anda punya gambar sendiri dan ingin menghasilkan album, maka aku anda perlu memberi soft copy gambar2 tersebut dan aku akan edit dan design seterusnya dijadikan album. Bayaran adalah seperti dalam jadual di atas. Atau KEDUA, sesi photoshoot akan dijalankan di tempat yg mana anda inginkan dan waktu yg ditetapkan mengikut persetujuan, dengan charge extra RM50 utk satu jam bergantung kepada tempat (kalau jauh mungkin ada extra charge). Tawaran kedua adalah tidak termasuk untuk majlis2 rasmi seperti majlis kahwin/tunang/nikah/makan malam dan sebagainya. Hanya untuk indoor/outdoor photoshoot seperti keluarga/kawan2/anak2/bayi dan sebagainya.

Untuk pengetahuan, yg album MY NAME IS ZIRAN (seperti di bawah) adalah gambar yg diberi oleh pelanggan tersebut untuk dijadikan album. Sy hanya terima gambar dalam bentuk soft copy dan gambar2 tersebut di ambil sendiri oleh pelanggan dan keluarganya hanya menggunakan kamera kompak biasa.


________________________________

Untuk photoshoot sahaja tampa album tidak termasuk dalam promosi ini dan harga lain dikenakan.

Sebarang persoalan dan tempahan boleh menghubungi saya di  talian 012 3133 764 atau email ke eng_0102mat@yahoo.co.uk atau message Facebook saya di http://www.facebook.com/mukhlis.ahmad.azam

Terima Kasih


- Alhamdulillah -

2 comments:

maz m. said...

Cam menarik je... satgi ak turun kapal nanti ak habaq hang... cam nak buat satu for convocation picture ak...

musaf said...

ok =]

pape nnt msg la. no aku msh sama.