.

Monday, July 21, 2008

huuuuuu kSaI

-BismillaH-


18-20 Julai 2008
TAHNIAH utk kedua pasangan mempelai.
(ada kwn aku tanya, kalau perempuan mempelai lelaki nye apa pulak? hahaha)
Dan terima kasih kepada baskoro krn melambatkn aku g majlis nikah..ciss!


19 Julai 2008
Hanya 3 patah perkataan mampu kami ucapkan...
Kami sangat penat~

-Mekasih kat Yusri n Zul tolong aku-



Bermula Khamis ini. Knp aku kne buat kerja yg sepatutnya bukan aku yg kne buat???
Kpd makwid, umar n ahli ArRaid yg len, make sure korang joinj pertandingan nasyid ahad nih. Call afif alam or aku utk info selanjutnye.


Isnin akan datang. Tp aku sgt geram dengan biro tajaan. 3 bulan punye keje, RM3000 je sponser koperat korang dapat!!! Hampeh btol. Geram aku. Macam x bersungguh je. Kempen kesedaran kesihatan dulu aku dan 2 org kawan dpt cari hampir RM20K dalam masa sebulan. Ni 20 orang 3 bulan. Pastu nk harapkan personal donation yg setiap org kne cari n dari carwash. Boleh pulak wajibkan RM150 minimum setiap org kne cari. Ape laa... Aku da la kepenatan minggu nih, penuh ngan meeting ngan panggilan n keje kne buat. Lagi buat hal.

bersabar~



-Alhamdulillah-

No comments: