.

Monday, September 10, 2007

FESKUM 07

Ni la FESKUM tahun paling bosan kalo nak compare sejak 2004 punyer feskum. Macam kurang mendapat sambutan. Pengunjung sikit, kedai sikit, sponsors pn sikit. Dan yang aku paling geramnye, org yg ada nama untuk jd sukarelawan nk buat medical checkup pn sikit! Skali wave orang datang terkincit jugak la ktrg kne uruskan. Penat kne buat straight dr jam 10pg sampai 3 ptg. Nasib baik la ktrg ni tabah lagi cekal. Dan konvo kali ni juga menyaksi kan sepupu baikk ku (ada sepupu jahat ke?) grad juga. Die dalam bidang genetik. Umo 2 tahun lg tua dr aku. Dan yg aku kagum pasal die nih, die ni mmg sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt rajin membaca dan menolong orang. kalo kat umah die tuh, novel english satu almari, ke 2? Pastu ske plakk volunter tolong bacakan untuk orang buta, buat tusyen free utk org cacat dll. Pastu pulak merupakan best student genetik. Stakat cina2 hingusan tu habis die sapu. Tak silap aku xpenah die xdapat 4 flatt...Meh kite usya gamba2 yg sempat aku tangkap.
.
Ni gamba mase 1st day,Rabu. Setiap hari tuka2 org kecuali aku dan beberapa org ajk yg kne datang tiap2 hari T_T
.

Ni hari sabtu, ondeway nak balik kolej singgah ade orang buat pameran haiwan2 ganas yang jarang dijumpai. Aku pun singgah la jap usya2.

.

Ular ni kepala kecik nak mampus tp skali badan punye la besa. Menurut orang yang jaga tempat nih, kalo stakat anak kambing, skali ngap jer.

.

Banyak lg gamba lain tp malas pulak nak letak. Da la tenet sejak 2 hari ni cam cacat sket. Hari ni baru mcm ok sket. Baru bleh update antivirus. Scan2 terus dapat kesan 2 trojan. Laju sunguh derang ni bertindak dikala sistem immune laptop aku lemah.

.

Dan hari ni juga, ada berita menyedihkan buat aku. Lepas satu datang lagi satu. Aku pasrah dan redha. Nasib baik xdatang banyak skali....huih~

.

- sekian -

2 comments:

ark said...

aper yg sedihnya..meh2 kat abg.hehe

Anonymous said...

sebnarnye bang..ayang... hahaha!