.

Tuesday, September 04, 2007

cardio run

2 SEPTEMBER 2007
PUSAT SUKAN, UM
.
Raja Nazrin. cube teke umo die brapa? makcik blakag pakai baju putih tu adalah NC UM.
.
Ni senaman tekanan dada untuk mendapatkan dada yg menawan lagi seksi..hahaha
.
Ni la hasilnya. ngahaha. Nama die izzat, membe aku yg kne hilangkan lemak sebanyak 30kg++ (dinasihatkan oleh pakar pemakanan! aku xtipu!)
.

DAri kiri, Nadia, winie (free hair) n Nazrah. Sekretariat Cardio run yg paling rajin penah aku tgk. Seminggu kerja gila ba**. Yg nazrah tu kerja straight dari sabtu pagi sampai ahad petang non-stop. Kalo pelajaran xtere xpe, ni siap scorer lg. Manusia jenis ape ntah.
.

Ni gerai psipum. Baju oren tu sume aku nyer design. Yang pakai baju coklat control macho tu rumet aku. Hazwan namanya. Makwe die budak medic UIA 1st year. Slalu senyum sorang2 kat bilik. Hampeh..
.

Ni la membe aku kecik2 dulu. Rakan sepermainan, main longkang same2. Berak dalam seluar pn sama2. Da jadi penyanyi rupenyer. AKu tgk ape la dak2 pompuan sume tergile2 kan membe aku nih. Hensem lagi aku.
.

Ni sorang lagi membe aku. Suke sangat datang merempat kat bilik aku kat kolej. Tp sbb hari ni die blanja aku bakso, nasi ayam madu ngan air laici, kasi chan aarrrr.. Sblm die balik ktrg tangkap gamba kenang-kenangan kat pintu bilik baru yg ditukar 4 hari lepas.
.
.
.
- sekian -

3 comments:

ark said...

musaf..toriq. i miss u.hehehe

Anonymous said...

nak tumpang gak..
i miss u two three four wahaha!

ops, i miss ur fren yang jadi penyanyi tu wakaka! :p

kakseRra

Anonymous said...

aem..aku rindu ko jgk.rindu da lama tak kenekan ko..hahaha

kak sera... meniliti umur akak..sy memahami..ehehe~