.

Wednesday, June 20, 2007

LOGO ALUMNI HIRA'

Ini adalah versi terawal logo alumni Hira', sadis aku tengok. Nak join alumni pun rase malu..hahaha!
.

5 tahun yang lalu, selepas sahaja aku habis sekolah. Aku diheret oleh kak sarah ke dalam alumni. Bagi meneruskan aku dalam alumni, akupun dengan suka hati memperbaharui logo alumni seperti yang atas ni, dan menyebarkan kepada semua supaya menggunakan yang ini. 3 tahun lamanya aku perhati barulah sume orang yg bergiat aktif dalam alumni menggunakan logo ini. Sebelum tu, ada yang guna ade yg masih pakai yg lama.
Dan akhirnya, di saat aku bersara dr alumni, mcm tahu2 je derang nk re-brand alumni dan menggunakan logo baru, dan alumni HIra' kini dikenali sebagai ALIPH. Sape yg buat logo ni aku pn x tahu. Tp gabungan kaler die bg aku tak lawa dan logo ni jugak kalo di edit sket lg pasti boleh jd lebih menarik. Tp sbb da di rasmikan xleh la nk tuka2 sesedap hati. Tunggu la kemunculan orang yg mcm aku join alumni akan datang untuk memperbaharui lagi dgn sesuka hati logo ini..hahaha (gelak pendekar jahat)

-sekian mengenai sejarah ringkas logo alumni sekolah aku-

No comments: