.

Monday, April 16, 2007

[[ KAS lagi ]]



HAri tu ade orang kate yg logo aku buat hari tu nmpk mcm x soleh sangat, nampk macam kanan-kanak riang semacam katanyer. Aku pun cube la mencari idea namun tiada yg menarik aku perolehi melainkan design yg dibawah dan di atas ini yg aku edit sedikit dari yg dulu.





Pilih la yg mana berkenan dihati, x yg ni, amik je la yg dulu, btol2 da takde idea. nnt kalo ade idea gua habaq mai na.

Haaaa..mase mule pikiaq nak buat macam mana, aku cuba la lukeh dulu, nk guna muka apa pulak untuk edisi kali nih. Sbb yg lepas da pakai kopiah, yg ni igt nk buat la pakai tudung pulak tp aku menghadapi masalah nk gabungkan dengan dsign tulisan. aiseyy.. aku kene banyak lagi belajar mendesign gayanya. Banayak lagi teknik pelbagi software yg ku tak tahu.

hetam la labu~

3 comments:

Anonymous said...

aku tetap sokong yang dulu..yang muka bulat kuning tu..comel+kiut..memang target kt budak2 kan? pastu ianya kelihatan seperti coklet m&m....yum yum~~

musaf said...

emm..aku sependapat ngan hang tp kak sera kate xnmpk soleh...mane2 pn aku tak kesah

Anonymous said...

wat la sevey kat mailing list...