.

Thursday, June 29, 2006

[[ 29 June 2006 ]]

ayoo...what happen??
Bagi mengubati kekecewaan terhadap diri ku, sejak pagi lg aku sudah keluar rumah untuk ke maxis center klang bagi membuat semula simkad tariq yang kehilangan hp (suke sangat hilangkan baran dier nih). Kemudian aku dan beberapa orang kawan terus ke sunway, membawa hati yang sayu dan pilu ini ke kawasan yang lebih sejuk. Bermula dari jam 1, aku dan kengkawan meluncur sepuas2 nya sehingga jam 6.15. Dekat 5 jam jugak la aku men ice skating nih campur rehat kejap ngan g solat, banyak skill baru da davelope. Penat tahap dewa punya. Lepas ni kalo g ngan syami mesti die kagum ngan kemahiran aku yang dah tinggi, walaupun kali kedua main da mcm sebulan blatih dah..wahahaha. Lepas ni bukak sem baru aku mesti rajin berusaha lagi. Aja-aja fighting!!!
(Gambar itu adalah hasil meluncur selama 5 jam..huhu)