.

Tuesday, February 21, 2012

Blog

 - Bismillah -

Aku rasa aku rasa aku skrg dah makin kurang baca blog. Ke mcm mmg dah tak baca dah. Walaupun asalnya aku letak byk2 list blog kat sebelah kanan blog ini adalah untuk memudahkan aku nak membaca blog orang. Tapi Hari ni bgn2 tidur aku terjumpa satu blog yg membuatkan aku baca byk post2 dia. Sebenarnya yg membuatkan aku terbaca adalah post berkenaan pregnancy. Mungkin buat aku terbaca sbb medical related, dan interesting sbb beranak dalam air. Masa mula baca tu tak tahu pun tu blog sape. Sampai la ada gambar2 yg agak familiar.


Sbb gambar mula2 mcm kecik dan perempuan mengandung. So tak dapat nak cam. Bila da baca post2 bawah sume, eh die ni rupanya. Dr Halina Mohd Yunos. Isteri kepada angkasawan negara.



________________________________________


Baru2 ni ada kawan yg baru aku kenal, minta link kepada web/blog yg aku letak gambar2 aku. Dan baru aku sedar rupanya2 aku ada byk blog ._________.


Sebab aku ada byk, sbb aku tak suka campur2. Setiap blog ada tujuan lain2. Aku tak suke nak sumbat semua dalam satu tempat. Dan blog ini mcm, central??


- Alhamdulillah -

No comments: